За даними Асоціації європейських автовиробників (ACEA), виробництво нових автомобілів у Європейському Союзі у квітні впало на 20,6%, що стало найбільшим падінням цього місяця з початку статистики у 1990 році, якщо не брати до уваги пандемії 2020 року. Причина – постійні проблеми з ланцюжком поставок, які дуже позначаються на автомобільному секторі.

Нові реєстрації в ЄС минулого місяця склали 684 000, при цьому найбільше зниження відбулося в Італії (-33%), за нею прямують Бельгія (-23,6%), Франція (-22,6%), Німеччина (-21, 5%) та Іспанія (-12,1%). Британський автомобільний ринок скоротився на 15,8%.

Актуальні автомобільні новини в нашому Телеграм каналі

Європейський авторинок пережив найгірші у своїй історії перші чотири місяці року (знову ж таки за винятком 2020 року). Кількість проданих автомобілів становила 2,9 млн (-14,4% у річному обчисленні).

Найбільше зниження з січня до квітня було в Італії (-26,5%), за нею йдуть Франція (-18,6%), Іспанія (-11,8%) та Німеччина (-9,0%).

З весни 2021 року автомобільний ринок Європи та Америки страждає від логістичних проблем, у тому числі від нестачі напівпровідників. Ці чіпи, які виробляються в основному в Азії, абсолютно необхідні для виробництва телефонів і ноутбуків, а також для автомобілів, які все більше пов’язані з технологіями.

Автомобільна асоціація очікувала стабілізації постачання тріски та зростання продажів автомобілів у другій половині 2022 року, але війна в Україні підпалила цей оптимізм.

Незважаючи на зниження продажів, автовиробники відзвітували про прибуток за перший квартал завдяки зростанню цін на автомобілі. Однак дані про продаж у квітні продовжували знижуватися.

Продажі європейського лідера Volkswagen на 28% менше, ніж у квітні минулого року, при різкому падінні продажів його основного бренду Fau We (VW), а також Skoda та Skat.

Продаж Stellantis впав на 31% у річному обчисленні минулого місяця, особливо у Peugeot і Opel-Vauxhall.

Тим не менш, південнокорейська Hyundai-Kia продовжує зростати на європейському ринку (+13,2%), випереджаючи групу Renault (-16,3%) з часткою ринку понад 10%. Вартість MW-Mini склала -17,6%, Toyota -7,4%, а Mercedes -22,6%.

Источник: Ukrautoprom

Добавить комментарий