Сучасна електроніка, камери відеоспостереження для водія та плавна хода. У Дніпрі випробовують новий низькопідлоговий трамвай «Татра-Юг К1-Т306» виробництва «Південмашу». Це один з двадцяти вагонів, які згодом курсуватимуть Києвом. На випробування він виїжджатиме протягом двох тижнів з депо № 3, що по вулиці Руденка. Про це повідомили в прес-службі Дніпровської міської ради.

 «Виробник звернувся до міської ради, щоб мати змогу протестувати тільки-но зроблений трамвай. Хочу зазначити, що департамент транспорту придивляється до цієї моделі, бо наразі мерія веде тісні перемовини з Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР), там йдеться про кредит у 70 мільйонів євро. За ці кошти міська рада планує повністю реконструювати трамвайні шляхи – це маршрут № 19, і туди ми плануємо закупити нові трамваї. Ми заздалегідь придивляємося до нашого виробника, хоч і є пропозиції від Туреччини, Китаю та декількох європейських виробників», – розповів директор департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради Ігор Маковцев.

 Трамвай розроблений у Дніпрі. Обладнання моделі – українське: сучасна електроніка, камери відеоспостереження і наповнення салону. «Ми радіємо, що змогли вийти з нашим трамваєм на український ринок, бо ми цього прагнули. Він низькопідлоговий та має велику місткість – 260 людей. Із цієї кількості є 59 місць для сидіння. Маленька родзинка, що у салоні можна підзарядити смартфон. А зі стандартних зручностей є сучасна система опалення та окремі кондиціонери для водія в кабіні та пасажирів у салоні. Підкреслю, що цей вагон при русі майже безшумний», – наголосив заступник генерального директора ТОВ «Татра-Юг» Володимир Романюха.

Оцінив вагон і водій Максим Рудюк: «По-перше, тут дуже зручна панель керування, усе електронне, а також я можу бачити, що коїться в салоні, бо є шість камер відеоспостереження, крім того, ще п’ять встановлені і ззовні трамвая. До всього ще й біля дзеркал заднього виду є теж відеокамери. Це значно убезпечує як водія, так і пасажирів».

Подібні дніпровські моделі вже перевозять пасажирів в Олександрії (Єгипет). На відміну від українського, єгипетський не низькопідлоговий.

Источник: Мост Днепр

Добавить комментарий