У 2022 році ринок легкових автомобілів ЄС скоротився на 4,6%. Така ситуація склалась в основному через вплив дефіциту компонентів у першій половині року, повідомляє Асоціація європейських автовиробників (АСЕА).
Хоча з серпня по грудень ринок мав позитивну динаміку, проте сукупні обсяги реалізації становлять 9,3 млн авто, що є найнижчим рівнем у регіоні з 1993 року, коли було зареєстровано 9,2 млн нових легковиків.
Серед чотирьох найбільших ринків ЄС лише Німеччина закінчила рік у плюсі – зростання відносно 2021 року становило 1,1%, чому посприяв високий результат у грудні.
Усі інші три ринки показали гірші показники, ніж у попередньому році, причому Італія зафіксувала найбільше падіння (-9,7%), за нею йдуть Франція (-7,8%) та Іспанія (-5,4%).
Найпопулярнішою маркою в ЄС у 2022 році стала Volkswagen, з результатом 1019352 зареєстрованих нових авто.
На другому місці Toyota – 635533 шт.
Замикає лідерську трійку Peugeot – 556591 шт.
Також у ТОП-5 марок увійшли Renault (541493 шт.) та Mercedes (529222 шт.).
Источник: Ukrautoprom