Гаряча лінія «Застосування РРО та ПРРО»

За організацією відділу комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Дніпропетровській області в Марганецькій ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Застосування РРО та ПРРО».

На питання платників відповідала старший державний інспектор Марганецької ДПІ Головного управлінняДПС у Дніпропетровській області Наталя Задорожня.

Пропонуємо Вашій увазі відповіді на деякі запитання, що надійшли від платників податків:

Питання. Чи необхідно застосовувати РРО платникам єдиного податку при торгівлі на ринку?

Відповідь. Платники єдиного податку I групи у своїй діяльності РРО не застосовують. При цьому, звертаю увагу, що фізичні особи-підприємці, які здійснюють роздрібний продаж товарів в магазинах та об’єктах ресторанного господарства, які розташовані на території ринку, не можуть бути платниками єдиного податку першої групи, та відповідно зобов’язані застосувати РРО в залежності від виду та обсягів здійснюваної діяльності.

Питання: Хто може отримати безкоштовне програмне забезпечення від податкової служби?

Відповідь: Отримати програмне забезпечення від Державної податкової служби можуть усі користувачі безкоштовно та за власним бажанням. Уся актуальна інформація щодо запровадження програмних реєстраторів розрахункових операцій, а також форм електронних документів для них, які застосовуються користувачами для реєстрації/перереєстрації/скасування реєстрації ПРРО, розміщена на офіційному вебпорталі ДПС у банері «Програмні РРО».

Питання: Чи необхідно скасовувати апаратний РРО та реєструвати програмний?

Відповідь: Законодавчо не встановлено обмежень щодо використання суб’єктом господарювання наряду з апаратним програмного РРО.

Суб’єкт господарювання самостійно, виходячи з власних потреб, обирає вид РРО (програмний та/або апаратний) засобами якого має намір здійснювати реєстрацію розрахункових операцій відповідно до вимог Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».

Якщо суб’єкт господарювання приймає рішення використовувати програмний РРО замість апаратного, реєстрацію апаратного РРО необхідно скасувати. 

 

Засідання «круглого столу» в Томаківській ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській

Нещодавно, за організацією відділу комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону), в приміщенні ЦОП Томаківської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області відбулося засідання «круглого столу» на тему «Одноразове (спеціальне) добровільне декларування. Застосування РРО та ПРРО. Адміністрування єдиного внеску».

У заході взяла участь начальник Томаківської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Руслана Рибка.

На засіданні Руслана Рибка розповіла учасникам заходу, що одноразове декларування – це особливий порядок добровільного декларування активів, розміщених як на території України так і за її межами, якщо такі активи були одержані за рахунок доходів, з яких не сплачено податки. Звернула увагу слухачів на форму одноразової (спеціальної) добровільної декларації та розповіла про порядок її подання.

Зокрема, під час засідання «круглого столу» були детально розглянуті особливості застосування РРО та ПРРО.

Також, в ході проведення заходу посадовець повідомила, що єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника. Боржникам можуть заборонити виїзд за кордон. Такі вимоги, а також порядок нарахування та сплати єдиного внеску та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку, визначає Закон України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

Засідання відбулось у конструктивному форматі, де учасники отримали відповіді на всі свої запитання, а також отримали друковану продукцію.

 

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) повідомляє.

Державна податкова служба для припинення незаконної діяльності у сфері торгівлі паливно-мастильними матеріалами та забезпечення прозорості ведення господарської діяльності на ринку пального і упередження ухилень від оподаткування на постійній основі здійснює контроль щодо суб’єктів господарювання, які здійснюють роздрібну торгівлі пальним.

Так, у 2021 році територіальними підрозділами фактичних перевірок з метою запобігання та виявлення порушень законодавства платниками податків у сфері обігу пального проведено 1343 фактичні перевірки.

За результатами розгляду матеріалів перевірок до суб’єктів господарювання застосовано штрафні (фінансові) санкції на загальну суму 413,7 млн гривень.

Крім того, за результатами контрольно-перевірочних заходів працівниками територіальних підрозділів фактичних перевірок ініційовано вилучення із незаконного обігу 927,4 тис. літрів пального на загальну суму 25,1 млн  гривень, а саме:

— дизельного пального — 483,8 тис. літрів на суму 12,7 млн гривень;

— бензину А-92 – 73,4 тис. літрів на суму 2 млн гривень;

— бензину А-95 – 308,9 тис. літрів на суму 9,4 млн гривень;

— газу скрапленого – 61,3 тис. літрів на суму 1,0 млн гривень.

Також за результатами проведеної роботи працівниками ДПС ініційовано припинення діяльності 70 незаконних АЗС (АГЗС) та вилучення 192 одиниць обладнання, за допомогою якого здійснювався незаконний продаж пального на загальну суму 16,2 млн гривень.

Для ефективного контролю за суб’єктами господарювання, які здійснюють роздрібну торгівлі пальним, та забезпечення повноти надходжень акцизного податку до місцевих бюджетів пропонуємо у разі наявності інформації про встановлені випадки недотримання такими суб’єктами господарювання вимог чинного законодавства України повідомляти про такі факти Державну податкову службу України на електронну скриньку Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

З метою всебічного та якісного розгляду звернень громадян просимо в зверненнях за можливості зазначати: адресу АЗС, назву суб’єкта господарювання, вид придбаного пального з наданням підтверджуючих документів (за наявності) або будь-яку іншу інформацію, яка може бути використана при проведенні контрольно-перевірочних заходів.

Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням:

https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/507840.html.

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/508459.html  повідомила.

Державна податкова служба України інформує, що станом на 30.09.2021 року завершилось звітування згідно з вимогами Угоди між Урядом України та Урядом Сполучених штатів Америки для поліпшення виконання податкових правил й застосування положень Закону США «Про податкові вимоги до іноземних рахунків» (FATCA), ратифікованої Законом України «Про ратифікацію» від 29 жовтня 2019 року №229-IX.

На кінець звітного періоду подано 1 145 звітів, прийнято IRS (Служба внутрішніх доходів США) – 1 138 звітів.

Дякуємо всім фінансовим агентам, які взяли участь у звітуванні FATCA.

 

 

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/509244.html  повідомила.

Державна податкова служба України для упередження порушень вимог чинного законодавства при організації господарської діяльності під час літнього курортного сезону 2021 року доручила територіальним органам ДПС організувати проведення фактичних перевірок суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у місцях масового відпочинку громадян, курортів і баз відпочинку.

Так, протягом літа 2021 року підрозділами аудиту проведено 1951 фактичну перевірку суб’єктів господарювання у місцях масового відпочинку громадян, курортів і баз відпочинку. За результатами застосовано штрафних (фінансових) санкцій на суму 78,5 млн гривень, у 85 випадках ініційовано вилучення контрафактної продукції на суму 13,7 млн гривень.

Під час проведення фактичних перевірок встановлено:

637 випадків реалізації підакцизних товарів без застосування РРО на суму 26,3 млн грн;

492 випадки продажу підакцизних товарів, необлікованих у встановленому порядку, на суму 8,9 млн грн;

147 випадків реалізації підакцизних товарів без дозвільних документів (ліцензій) на суму 3,4 млн грн;

335 випадків реалізації алкогольних напоїв за цінами, нижчими за встановлені мінімальні оптово-відпускні або роздрібні ціни, на суму 3,6 млн грн;

2153 випадки – інші порушення на суму 36,2 млн гривень.

Під час фактичних перевірок проведено 452 хронометражі, за результатами яких у більшості випадків збільшено показники середньодобового виторгу від 15 до 300 %.

Крім того, за результатами контрольно-перевірочних заходів територіальними підрозділами аудиту встановлено:

92 випадки незаконної діяльності (без державної реєстрації) фізичних осіб;

122 випадки додатково оформлених працівників.

Додатково отримано 4280 ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями;

2062 – на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами.

Також за результатами контрольно-перевірочних заходів до судових органів направлено 952 матеріали адміністративних правопорушень, відповідальність за які передбачена ст. 1551 Кодексу України про адміністративні правопорушення, наразі до адміністративної відповідальності притягнуто 675 осіб.

Завдяки дієвому контролю та злагодженій роботі ДПС до відповідних бюджетів порушниками вже сплачено понад 10 млн гривень.

 

В Україні триває кампанія одноразового (спеціального) добровільного декларування

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) повідомляє.

Громадянами, які скористались одноразовим (спеціальним) добровільним декларуванням, до Державного бюджету України вже сплачено понад 1,6 млн гривень.

Разом з тим, оперативно усуваються адміністративні недоліки, які були виявлені після старту цієї кампанії.

Так, зокрема, Правлінням Національного банку України ухвалено постанову від 30.09.2021 № 97 «Про внесення змін до Положення про порядок відкриття та ведення поточних рахунків із спеціальним режимом використання в національній та іноземних валютах, банківських металах для цілей одноразового (спеціального) добровільного декларування».

Нагадаємо, Закон України від 15 червня 2021 року № 1539 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо стимулювання детінізації доходів та підвищення податкової культури громадян шляхом запровадження одноразового (спеціального) добровільного декларування фізичними особами належних їм активів та сплати одноразового збору до бюджету» набрав чинності 21 липня 2021 року.

Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням:

https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/509339.html

 

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://www.tax.gov.ua/media-tsentr/novini/509660.html  повідомила.

Протягом січня-вересня поточного року послугами Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС скористались 338,2 тис. клієнтів. Їм безкоштовно видано майже 794,8 тис. кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.

Понад 168 тис. фізичних осіб протягом січня – вересня 2021 року отримали 340,6 тис. кваліфікованих сертифікатів.

Також протягом вказаного періоду 170,2 тис. юридичних осіб отримали 454,2 тис. кваліфікованих сертифікатів.

Електронним сервісом повторного формування сертифікатів за електронним запитом скористалися 161,2 тис. клієнтів, з яких 92,1 тис. – юридичних та 69,1 тис. – фізичних осіб. За електронними запитами сформовано майже 347 тис. сертифікатів.

Всього з початку діяльності надавача видано майже 10,1 млн кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.

Нагадаємо, що за допомогою сервісу повторного формування сертифікатів за електронним запитом кожен клієнт має змогу самостійно, у режимі 24/7, а головне – дистанційно, протягом 2 – 3 хвилин отримати новий сертифікат, який матиме строк чинності до 2 років.

Таким чином клієнтам центру не потрібно витрачати свій час та особисто відвідувати центр для отримання сертифіката.

 

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) інформує

У вересні 2021 року 20,0 тис. осіб скористалися розділом «Відкриті дані» ДПС. Вони здійснили перегляд (завантаження) наборів даних у формі відкритих даних, які оприлюднюються на вебпорталі ДПС https://tax.gov.ua/datasets.php .

За вказаний період до ТОП-7 наборів даних, по яких найбільше здійснено переглядів, увійшли:

Реєстр платників податку на додану вартість – 5,0 тис. переглядів (25,1 %);

Інформація про анулювання реєстрації платників податку на додану вартість – 3,4 тис. переглядів (17,0 %);

Реєстр платників єдиного податку – 2,0 тис. переглядів (10,1 %);

Реєстр платників податків – нерезидентів – 1,8 тис. переглядів (8,9 %);

Інформація про платників, які мають борг (недоїмку) зі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування – 1,24 тис. переглядів (6,2 %).

Інформація про суб’єктів господарювання, які мають податковий борг – 1,16 тис. переглядів (5,8 %);

Реєстр платників акцизного податку з реалізації пального та спирту етилового – 1,1 тис. переглядів (5,3 %).

З регіонів України найбільший перегляд наборів даних здійснювався користувачами з м. Києва, Харківської, Дніпропетровської, Київської та Одеської областей.

Серед зарубіжних країн, з яких найбільше здійснювався користувачами перегляд наборів даних, – Королівство Нідерланди та Сполучені Штати Америки.

Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням: https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/510101.html

 

Сплата податків та зборів через Електронний кабінет?

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) повідомляє.

Меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету надає можливість фізичним особам після ідентифікації за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі за допомогою платіжної карти або за допомогою QR-коду. Для юридичних осіб можливість сплати податків, зборів та платежів через Електронний кабінет не реалізована.

З інформацією щодо сплати податків, зборів, платежів фізичними особами можна ознайомитись в меню «Стан розрахунків з бюджетом» розділу «Допомога» Електронного кабінету.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

 

 

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) повідомляє.

Всього з початку діяльності надавача видано майже 10,1 млн кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.

Протягом січня-вересня поточного року послугами Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС скористались 338,2 тис. клієнтів. Їм безкоштовно видано майже 794,8 тис. кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.

Понад 168 тис. фізичних осіб протягом січня – вересня 2021 року отримали 340,6 тис. кваліфікованих сертифікатів.

Також протягом вказаного періоду 170,2 тис. юридичних осіб отримали 454,2 тис. кваліфікованих сертифікатів.

Електронним сервісом повторного формування сертифікатів за електронним запитом скористалися 161,2 тис. клієнтів, з яких 92,1 тис. – юридичних та 69,1 тис. – фізичних осіб. За електронними запитами сформовано майже 347 тис. сертифікатів.

Нагадаємо, що за допомогою сервісу повторного формування сертифікатів за електронним запитом кожен клієнт має змогу самостійно, у режимі 24/7, а головне – дистанційно, протягом 2 – 3 хвилин отримати новий сертифікат, який матиме строк чинності до 2 років.

Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням:

https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/509660.html

Источник: Нікопольська міська рада

Добавить комментарий